لباس های لاغری و گن ها

ساخت وبلاگ

خرید تعداد محدود گن های ساعت شنی با قیمت های منصفانه 09386932322


این  گن ساعت شنی کمری باعث می شود بدن شما لاغر و ایده آل شود. ساخته شده از مواد با کیفیت و انعطاف پذیر و قوی. می تواند گرما ایجاد کند که می تواند بدن شما را عرق کند و باعث شکل گیری شما شود.
مواد با کیفیت
گن ساعت شنی ارزان باریک که بفروشیم از جنس نئوتکس با کیفیت انعطاف پذیر ساخته شده است که می تواند برای انواع مختلف بدن مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از این کرست بدن شما را ایده آل می کند.

سوزاندن چربی
حالا دیگر نیازی به ورزش سخت ندارید تا بدنتان عرق کند ، این گن ساعت شنی برای زیر لباس مجلسی باعث می شود بدن شما عرق کند تا چربی بدن شما سوزانده شود و بدن شما ایده آل شود.

آیا می خواهید منحنی های زیبایی مانند سوپر داشته باشید؟ این رویا را با کمک یک  گن ساعت شنی مردانه کمر تحقق بخشید. نه تنها باعث می شود از فرم ایده آل بدن برخوردار شوید ، بلکه یک  گن لاغری شکم و پهلو کمر این احساس را می دهد که یک بار سکسی و مد روز باشید.

با این وجود ، مدل ها و انواع  گن لاغری ساعت شنی بسیار متنوع هستند. بنابراین شما در هنگام انتخاب دچار سردرگمی نمی شوید ، در اینجا بهترین راهنمایی ها و توصیه های  گن ساعت شنی تاپی کمر از طرف ما وجود دارد. لطفا مارک های Moomim ، Elena ، Wacoal و دیگران را انتخاب کنید تا زیبا و جذاب به نظر برسند

علاوه بر یک شکمبند ساعت شنی برای لاغری ، یک کرست کمر نیز برای مقابله با درد وجود دارد ، می دانید! Oppo Medical ، کرست کمر پشتیبانی کمری Lumbra Sacro را برای درمان آسیب های کمر و کمر راه اندازی می کند. می توانید بر مشکل کمردرد ، HIVD ، پوکی استخوان ، اسپایوندیلولیستزیس ، اسپریون یا التهاب عضلات غلبه کنید.

ما این محصول تسمه الاستیک را برای کارمندان اداری که دچار جراحات هستند توصیه می کنیم. در طول کار بدون مزاحمت روال بپوشید. آسیب دیدگی به زودی بهبود می یابد و وضعیت بدن شما به حالت عادی باز می گردد!

گن ساعت شنی اصل تحویل پس از زایمان که توسط مردان پوشیده می شود!
برای مادران جوانی که بعد از زایمان می خواهند باریک به نظر برسند ، این محصول باعث می شود که وضعیت لگن در مدت زمان کوتاهی دوباره محکم شود. عملکرد اصلی آن بازیابی استحکام معده و باسن بدون ایجاد درد است. اگر بعد از زایمان مشکل کمر دارید ، این قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا می تواند باعث کاهش درد شود.

اگرچه به طور خاص برای درمان پس از زایمان طراحی شده است ، اما این تاثیر گن ساعت شنی کمر نیز توسط مردان قابل پوشیدن است ، اما می دانید! اگر شوهرتان مشکل کمر دارد ، مشکلی با پوشیدن خرید حضوری گن ساعت شنی از موویوم ندارید. با خرید یک کرست ، تمام اعضای خانواده می توانند از آن بطور متناوب استفاده کنند.

نتیجه
ما با جزئیات توضیح دادیم که هنگام انتخاب یک  بهترین مارک گن ساعت شنی، چه نکات مهمی را باید در نظر بگیرید. درست است که داشتن کمر زیبا رویای هر زن است ، اما شما باید در انتخاب گزینش باشید. صرفاً برای شکل بدن مفید نیست ، می دانید که مرکز پخش گن ساعت شنی نیز می تواند صدمه ببیند.
همیشه قبل از خرید ، راحتی و ایمنی را در اولویت قرار دهید. به این ترتیب ، شما بدون داشتن احساس درد ، می توانید بدن لاغر و سکسی داشته باشید!

شلوار لاغری قلاب  گن ساعت شنی جلیقه ای اصل با نور مادون قرمز می تواند گردش خون و سوخت و ساز بدن را تسریع کند.چربی اضافی را سوزانده ، منحنی های زیبایی تشکیل دهید و زندگی بهتر و پر جنب و جوش بیشتری داشته باشید.
تابع:
- معده را کوچک کنید و کمر را لاغر کنید
- چربی اضافی را بسوزانید
- سینه ها و باسن را بزرگ و سفت کنید.
- گردش خون و متابولیسم
- کمردرد و ستون فقرات را کاهش می دهد
- درد را در دوران قاعدگی کاهش دهید.

 


قیمت گن ساعت نشی جلیقه ای امروز دوباره محبوب شد. نه تنها لوازم جانبی لباس سکسی ، بلکه کرست ها نیز می توانند از بهبود وضعیت بدن در هنگام حمایت از بدن که اغلب توسط خانمها فراموش می شود ، برخوردار باشند. با این حال ، پوشیدن کرست کمی دشوار است! نگران نباشید ، ما چگونه به شما نشان خواهیم داد. با تسمه های مناسب شروع کنید ، سپس چگونه آنها را به درستی سفت کنید و احساس راحتی بیشتری نسبت به آنچه فکر می کنید خواهید داشت.

تسمه های  گن ساعت شنی ارزان قیمت را وصل کنید

1
تسمه ای که وصل شده است را بررسی کنید. هنگام خرید کرست ، ممکن است بندهایی به آن وصل شود. اگر یک کرست مانند این خریدید ، نیازی به اتصال مجدد بندها نیست ، مگر اینکه نصب نادرست باشد. ظاهر تسمه ها روی بدن باید شبیه به کفاشی باشد که از آن عبور می کند تا یک "X" شکل بگیرد ، اما با یک بند که در وسط قسمت پشت قرار دارد ، نه در یک انتها.
در اینجا باید چیزی اضافه شود. تسمه ها باید در وسط بدن به اندازه کمر طبیعی شما (قسمت کمر که به طور طبیعی کوچکترین است) باشد. اگر کمر طبیعی شما بالاتر یا پایین باشد ، ممکن است برای تنظیم محل ملاقات دو تسمه ، بندهای کرست را مجدداً وصل کنید. [1]
بله ، درست است: دو طناب وجود دارد. کرست با دو بند بند است که در وسط قرار دارد. این دو تسمه باید در وسط کرست ملاقات کنند زیرا به شما امکان می دهد یک کمر کوچک ایجاد کنید ، ضمن اینکه اطمینان حاصل کنید که فشار روی کرست به طور مساوی توزیع می شود. اگر کرست را به روش دیگر گره بزنید ، سرانجام کرست شما خراب می شود.

از سوراخ فوقانی شروع کنید. اگر مجبورید بدن خود را ببندید ، آن را از سوراخ بالا (سوراخ برای قرار دادن بندهای بدن) نصب کنید. اگر تعداد سوراخ های گن ساعت نشی لاتکس دارید ، با اتصال طناب از قسمت داخلی بالای کرست شروع کنید. اگر سوراخ کرست شما عجیب است ، آن را از بالا به پایین وصل کنید.

تسمه های کرست باید همراه با کرست به فروش برسند. اگر نه ، اگر می خواهیدگن ساعت شنی را محکم ببندید ، از روبان استفاده نکنید. روبان به اندازه کافی قوی نخواهد بود که بدن شما را نگه دارد و به شکل کرست منحنی خواهد شد.

برای شکل دادن حرف "X" از طناب عبور کنید. بند راست را بگیرید و به طرف دیگر بکشید. اگر در اولین سوراخ طناب از بیرون سوراخ بیرون می آید ، آن را از طریق سوراخ در طرف مقابل بکشید. اگر در اولین سوراخ طناب به سوراخ منتهی شد ، طناب را از طریق سوراخ داخلی طرف مقابل بکشید. پس از پایان سمت راست ، به همان روش از سمت چپ عبور دهید.

طول دو تسمه را یکسان نگه دارید. حتماً تا زمانی که آن را از طریق سوراخ های بدنه وارد کنید ، طول باقی مانده بند را مانند سایر تسمه ها حفظ کنید.

تفاوت گن های اصل کلمبیایی و چینی

خرید شلوارک لاغری هات شیپر با کمترین هزینه مالی

 

لباس های لاغری و گن ها...
ما را در سایت لباس های لاغری و گن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران saatsheni24 بازدید : 142 تاريخ : چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت: 21:42